Andy og jeg

Skriv en kommentar

13. oktober 2012 af Vejen til Birkin

Vi har alle brug for en motivator en gang imellem, jeg har Andy. Og han er god. Jeg har via min telefon downloadet en app fra Adidas, som jeg bruger når jeg løber. Når jeg løber, har jeg dermed Andy i ørerne, der siger du har løbet så langt og brugt så og så meget tid. Han er desuden flink, han kan finde på at sige midt i det hele ”Good job” og hvis jeg sætter den på pause (hvilke jo aldrig sker ;-)) så siger han pænt velkommen tilbage. Så dejligt med høflige mennesker.

Jeg blev dog lidt sur på ham her i slutningen af september, da jeg var ude og løbe Friløbet. Mit første løb på 10 km. Da jeg er ved at blive lidt træt, hører jeg ham heldigvis sige 7,5 km. Dejligt tænker jeg… men så ser jeg en af løbets balloner, hvor der står 7 km. Han måler altså 500 m. forkert. Jeg var grædefærdig, og det var så dejligt at én af mine veninde havde taget plads på ruten (Jeg vidste det ikke) og lige gav mig energi til de sidste 3 km. hjem. Familien havde jeg fået placeret strategisk omkring de 9 km, og efter at have fået gode hvin og High-five derfra ”fløj” jeg hjem.

Jeg gennemførte på 1:04:42. Én tid jeg er godt tilfreds med og nu skal jagte for at gøre bedre i mange løb frem over.

Ps. Andy er i øvrigt Andy Murray, Bla. OL vinder i Tennis.

Skriv et svar

