Dagens outfit

1

11. december 2012 af Vejen til Birkin

Skjorte: Bruuns Bazar, Cardigan: By Maleme Birger, Nederdel: Escada, bælt: By Malene Birger

Skjorte: Bruuns Bazar, Cardigan: By Maleme Birger, Nederdel: Escada, bælt: By Malene Birger

Efter en total hjemme jule weekend, trængte jeg til at tage lidt ekstra lækkert på. Derfor blev dagens outfit med én af mine ynglings nederdele, som kan styles op og ned afhængigt af hvad man tager på til. Jeg havde lyst til lidt farve, så jeg tog mit grønne plastisk bælte på.

/Annette

One thought on “Dagens outfit

  1. lone siger:

    Som sædvanlig ser du elegant ud

Skriv et svar

