Dagens Outfit 5 – Glædelig jul

Skriv en kommentar

25. december 2012 af Vejen til Birkin

Outfit 5

Outfit 5

Nederdel: Baum und Pferdgaten, Bluse: Inwear, Cardigan: By Malene Birger, Sko: Miss Bubblekiss

Glædelig jul. Jeg havde i går en dejlig juleaften og ikke mindst dag med hele familien. Om dagen havde jeg hjemme en meget afslappende dag med massere af leg sammen med manden og sønnen. Om aftenen skulle jeg til min brors familie og mine forældre.

Jeg ser i øvrigt meget sur ud på billederne, det ved jeg nu ikke lige hvorfor.

/Annette

Skriv et svar

