Dagens Outfit – 10 Julegaven fra manden

2

9. januar 2013 af Vejen til Birkin

Min mand er super til at give gaver. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået en gave fra ham, der rent faktisk stod på min ønskeseddel, og det er et plus når han efterhånden kender min smag så godt, og dog tør at trodse den.

Denne gang ramte han igen plet – han gav mig en bolero.

O O

Bolero: Miu Miu, Skjorte: Bruuns Bazar, Bukser: Designers Remix, Sko: Nine west

/Annette

Follow my blog with Bloglovin

2 thoughts on “Dagens Outfit – 10 Julegaven fra manden

  1. Paulina siger:

    Smukt!

Skriv et svar

