Forårs shopping

Skriv en kommentar

17. januar 2013 af Vejen til Birkin

Det er nu jeg skal være standhaftig, med alle de mails med udsalgsvarer der er sat yderligere ned. Jeg har udsalgs shoppet det jeg skal for vinteren, og vil nu begynde at kigge fremad mod foråret og alle de dejlige ting der kommer her. Jeg har det nogle gange med forårskollektionerne, det er som jeg kommer ud af hi efter en lang vinter. Det er ellers sjovt for jeg foretrækker tøjet og efteråret/vinteren på grund af farverne og stilen.

Èt af de første ting jeg vil købe er denne fine skjorte fra Nué Notes

Nue skjorte

Set hos www.nuecph.com

/Annette

Skriv et svar

