Nat læsning

1

22. januar 2013 af Vejen til Birkin

Ca. 90% af min bogsamling kan kategoriseres ind til 2 grupper; Kogebøger og modebøger.

Jeg synes bare, at modebøger er super lækre. Jeg kan få lang tid med at sidde og læse de spændende tekster og ikke mindst se de lækre billeder. Jeg bliver meget inspireret af at læse modebøger, stort set uanset hvor gamle de er, er altid et eller andet jeg kan “omdanne” til i dag.

Senest har jeg læst ” Fifty Dresses That Changed the World”. Det er imponerende at kjoler der for nogle vedkommende har mange år på bagen, stadigvæk er at se i dagens modebillede med små modifikationer.

50 dresses - bog

/Annette

One thought on “Nat læsning

  1. Sidsel siger:

    Den bog tror jeg, at jeg må have labberne i. Den ser rigtig fin ud – Og med Audrey på forsiden, kan det jo ikke gå helt galt 😉

Skriv et svar

