Shopping – Plisseret nederdel

4

2. februar 2013 af Vejen til Birkin

Tror ikke nogen bliver overrasket, når jeg nu fortæller jeg er ret glad for at gå i nederdel. Jeg er i særdeleshed vild med plisseret nederdele, da jeg synes de ofte er meget lette i det, og dermed giver en meget kvindelig silhuet. Det er derfor med stor glæde, at jeg har set at Baum und Pferdgarten har lavet en særdeles lækker én af slagsen. Nu er det svære hvilken farve det skal være.

 Baum plisseret nederdele

Grøn – jeg elsker grøn, men den Marine er bare så brugbar, og den Creme den går jo til alt…

Sikke problemer…

/Annette

Follow me on Bloglovin’

4 thoughts on “Shopping – Plisseret nederdel

  1. sofiescloset siger:

    Wow, sikke nogle skønne nederdele 😀

  2. Maria siger:

    Ohh hvor er de bare flotte….. Jeg søger nemlig en sådan én i grøn…. Bare ikke til at finde…:/

    • De er så flotte. Indtil fornyeligt var de at købe på Baum und Pferdgartens hjemmeside under “outlet”. Jeg kiggede i dag og de er desværre væk. Jeg er selv ked af at jeg ikke fik købt den blå, lidt kedeligt med 2 ens nederdele, men jeg kan rigtigt godt lide plisseret nederdele.

      /Annette

Skriv et svar

