Dagens outfit – 16

Skriv en kommentar

16. februar 2013 af Vejen til Birkin

I sidste uge var Trolden og jeg alene hjemme én uges tid, da både TV og Internettet røg. Det var især svært at undvære internet, men så fik jeg heldigvis “tid” til at sy lidt, hvilke jeg ikke har fået gjort meget af siden Troldens ankomst for snart 3 år siden. Det blev bare til en enkel grå nederdel, men jeg synes jeg ville prøve at lave den lidt kortere end jeg normalt bruger – det skal jeg lige vænne mig til….

IMG_0586 - Copy

IMG_0584 - Copy

Nederdel: Egen, Bluse: By Malene Birger, Sko: Zara

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

