Dagens outfit – 19

1

26. februar 2013 af Vejen til Birkin

Nogle dage vågner jeg bare op og har allermest lyst til at kunne putte dynen rundt om mig igen. Når jeg har én af de dage er det der, der som regel kommer et stort tørklæde rundt om halsen, som i dag. Synes dog ikke der skulle gå total pyjamas i den, så jeg tog en nederdel på for at dresse det lidt op.

IMG_0638 IMG_0637

Tørklæde: Kudibal, Nederdel: H&M, Trøje: Topshop.

Tror ikke jeg har vist min TopShop bluse før. Jeg bruger den ikke super meget, tror lidt jeg glemmer den, da jeg sjældent går i sweaters.

/Annette

 

Follow me on Bloglovin’

One thought on “Dagens outfit – 19

  1. […] at sætte skjorten sammen med denne nederdel fra Whistles. (Jeg har én pencil i samme farve fra H&M.) Støvletterne fra Zara har jeg vist før, men jeg synes virkelig de er flotte og regner også at […]

Skriv et svar

