Shopping – Bryllupsdag nyt eller genbrug?

Skriv en kommentar

3. marts 2013 af Vejen til Birkin

Manden og jeg kan fejre 5 års bryllupsdag på fredag og har fået Trolden passet. Vi skal ud på en lækker resturant. Jeg vil gerne gøre lidt ud af mig selv, og overvejer lidt om jeg skal købe ny kjole, eller genbruge én jeg har. Jeg har ikke så meget “festtøj”, og af en eller anden mærkelig årsag synes Manden ikke jeg kan tage min brudekjole på, selvom det er vores bryllupsdag 😉


bryllups dag

1. Èn gammel sag jeg har hængende fra Karen Millen, synes måske den er lidt umoderne. 2. Favoritten én Day kjole fundet på udsalg hos Zalando. 3. Blå kjole fra Closet. 4. Endnu en udsalgskjole denne er fra Ted Baker5. Marine sag fra Mango.

Nogen ideer?

/Annette

Skriv et svar

