Dagens outfit – 20

Skriv en kommentar

5. marts 2013 af Vejen til Birkin

I sidste uge var der Rützou lagersalg, som jeg besøgte. Denne kjole var et af de køb jeg gjorde mig. Jeg tror nok den er fra vinterens kollektion, men er ikke 100%. Jeg har fundet den på en hjemmeside, hvor den fortsat er til salg. Men jeg er i hvertfald glad for den.

Kjolen har 3/4 lange ærmer, men da jeg synes dette pt er lige koldt nok, brugte jeg i dag i en marine blazer til. IMG_0702

IMG_0705 IMG_0704

Kjole: Rützou, Blazer: Zara, Sko: Zara, Kæde: Jane Kønig

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

