Dagens Outfit – 21 – Bryllupsdag

4

9. marts 2013 af Vejen til Birkin

I går havde manden jeg jeg som tidligere nævnt Bryllupsdag. Vi var ude og spise og det var virkelig lækkert.

Mht kjolen, så købte jeg den blå Day, som jeg vister her. Det var dog virkelig på et hængende hår, at jeg fik den på. Vi skulle ud af døren kl. 19, jeg løb efter det stakkel postbud, da jeg så hans vogn i nærheden, så jeg fik den 18.15. Da tiden blev knap er billedernes kvalitet bestemt ikke i top.

IMG_0725

IMG_0739

Kjole: Day et Mikkelsen, Jakke: Baum und Pferdagarten, Sko: Si by Sinela (Iøvrigt mine brudesko)

God weekend

/Annette

4 thoughts on “Dagens Outfit – 21 – Bryllupsdag

  1. sofiescloset siger:

    Det ser virkelig fint ud 😀

  2. sofiescloset siger:

    Super fint outfit 🙂

  3. […] 2 lagersalg i marts måned, har jeg faktisk kun købt én kjole, som jeg allerede har vist. Så den ‘Rationelle faktor’ er uændret. Jeg har derfor heller ikke brugt mange penge, […]

Skriv et svar

