Shopping – Denim nederdel

Skriv en kommentar

19. marts 2013 af Vejen til Birkin

Da jeg sad og søgte på nettet efter én af Nørgaard’s legendariske bluser, kom jeg ind på en hjemmeside med Mads Nørgaard produkter. Jeg kan godt lide Mads Nørgaards enkelte skandinaviske design, desværre er det bare ofte en designer jeg glemmer lidt i mængden, da jeg desværre synes han har en tendens til at være lidt mere basic end nyt.

Nørgaard_nederdel

Jeg har set nederdelen her

Jeg faldt med det samme for denne demin nederdel i A-facon. Wow, den er enkel og jeg har længe været på jagt efter en demin nederdel, lige som denne.

/Annette

Skriv et svar

