Dagens outfit – 24

2

21. marts 2013 af Vejen til Birkin

Nogle dage mere end andre, er dagens tøj-valg vigtigere end normalt. Da jeg, som jeg nævnte i mit ‘Barometer’ indlæg, skulle præsentere en analyse for ledelsen i virksomheden, var det én af de dage. Jeg skulle bare have det godt med mig selv, så jeg tænke meget over dagens tøj-valget.

Valget faldt på min Burberry nederdel, som jeg har vist før og så en See by Chloé silke skjorte.

IMG_0657  IMG_0653

Skjorten fandt jeg for ca. 1½ år siden i Company’s, men da jeg var ved at betale den, så jeg et kæmpe hul og dermed udtræk i kraven. Eksperidenten var meget sød at tilbyde mig et afslag i prisen, men jeg vidste med mig selv, at jeg aldrig ville blive 100% glad for skjorten med det hul (og jeg ikke ville kunne lave uden det meget tydeligt ville kunne ses).

Rent tilfældigt faldt så jeg over skjorten endda på udsalg på www.mytheresa.com et månedstid senere, så der var jeg meget glad. Den har lige siden været én af mine favoritter i klædeskabet.

/Annette

Follow me on Bloglovin’


2 thoughts on “Dagens outfit – 24

  1. miss m siger:

    Lækkert outfit, og så meget dig:-)
    Hvor er den nederdel pæn 🙂

    • Tak. Jeg er også så glad for den nederdel. Var lidt bekymret da jeg købte den, om det ville være sådan én, det var efteråret 2012 type, men jeg håber jeg nu ikke.

Skriv et svar

