Dagens Outfit – 25

Skriv en kommentar

21. marts 2013 af Vejen til Birkin

Et meget klassisk mig outfit. Marine nederdel, hvid skjorte, jakke og ikke mindst lyse strømpebukser…

IMG_0625 IMG_0622

IMG_0823

Nederdel: Lovechild 1979, Skjorte; By Malene Birger, Jakke: Baum und Pferdgarten, Sko: Miss Bubblekiss

Jeg bruger meget ofte lyse eller hvide strømpebukser. Dette gør jeg, da jeg ofte godt kan lide kontrasten til det måske lidt konservative tøj, og så ja det ved jeg egentlig ikke, jeg kan bare godt lide det.

I dagens outfit valgte jeg så også mine fantastiske røde velour sko med glimmer fra Miss Bubblkiss. Jeg får ofte at vide at de ligner julesko eller skoene fra Troldmanden fra Oz. Det kan godt være, for mig er de bare fantastiske. Desværre kan jeg ikke længere finde ud af hvor jeg kan få Miss Bubblekiss og om mærket faktisk findes mere, er der nogen der kan hjælpe mig?

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

