Shopping – Hoss Intropia

1

19. april 2013 af Vejen til Birkin

Jeg læste i sidste uge på Costume’s hjemmeside at Hoss Intropia åbner deres første butik i Danmark i Illums.

Jeg er vild med Hoss Intropia og deres ultra feminine stil med kant. Jeg tror jeg fremadrettet kommer til at besøge Illum’s meget oftere end før. Noget andet der gør at Hoss Intropia for mig er et kanon mærke, er at deres ting ofte er i 100% bomuld og så kan de vaskes….

Jeg har derfor været lidt inde på deres website for at blive inspireret til mit næste besøg.

Hoss2

Hoss1

 Lidt kjoler jeg kan se mig selv med i hverdagen.
Hoss3
Hvis nu jeg skulle til et sommerbryllup eller ligende.
Alt fra http://www.hossintropia.com/dk/en/catalogo/

/Annette

Follow me on Bloglovin’

One thought on “Shopping – Hoss Intropia

  1. Hannah siger:

    Det er godt nok nogle skønne kjoler, netop med kant, som du nævner. Kendte slet ikke det mærke. Tak for inspirationen:). HANNAH

Skriv et svar

