Inspiration – Inspiration fra en stylist

1

28. april 2013 af Vejen til Birkin

Jeg sidder og læser det nyeste nummer af Elle, og falder over en artikle med titlen ‘De nye stilikoner’. Her nævner Elle blandt andet stylisten Elisa Nalin, som én af de nye. Jeg kunne genkende hende fra tidligere billeder, men kendte ellers ikke så meget til hende. Men jeg kunne lide hvad jeg så i Elle, og jeg begyndte derfor at søge lidt på nettet for at se flere billeder af hende. Og wow jeg må da give Elle ret. Fantastisk stil, med fantastiske farve sammensætninger og så ultra feminint – lige mig. Desuden smiler hun på de fleste af de billeder jeg har fundet, og det hjælper jo også altid.

Elisa Nalin

Jeg tror jagte skal gå ind på én mint farvet plisseret nederdel og en gul jakke.

/Annette

Billede 1, Billede 2, Billede 3

One thought on “Inspiration – Inspiration fra en stylist

  1. […] jeg lavede indlægget om stylisten Elisa Nalin har jeg haft lidt svært ved at glemme et af hendes outfit, hvor hun bærer en lyseblå nederdel og […]

Skriv et svar

