Dagens outfit – 33

Skriv en kommentar

16. juni 2013 af Vejen til Birkin

Så fik jeg langt om længe lagt hele outfittet på fra min venindes barnedåb. Jeg havde købt mig en ny kjole (ventekjole) og taget min store halskæde på. Skoene som jeg hurtigt viste er fra et argentinsk brand der hedder Divia Shoes. De laver efter min mening de mest fantastiske sko, så total over-the-top at de er super dejlige. Jeg er meget glade for mine fuglesko og får mange kommentarer af både positive og “negative” karakterer.

IMG_1613

Kjole: Isabella Oliver, Sko: Divia shoes, kæde: Neo Noir

/Annette

Skriv et svar

