Dagens outfit – 36 – Nostalgi…

Skriv en kommentar

7. juli 2013 af Vejen til Birkin

Ingen tvivl om at jeg er super spændt på at blive mor igen, men sådan rent tøjmæssigt – så savner jeg mit normale tøj….

Dagens outfit er et billede jeg er faldet over fra sidste sommer, hvor jeg brugte min marine See By Chloé kjole rigtigt meget. Jeg er vild med dens meget feminine linjer, og det med at jeg kan forvandle den afhængigt af om jeg har bælte på og hvilke bælte. (Jeg er lidt skæv på billedet da jeg holder Trolden i hånden)

IMG_0982 - Copy

Kjole: See by Chloé, Bælte: By Malene Birger, Jakke: Filippa K, Sko: Tommy Hilfiger, Taske: Barbara Bui, Net: Mulberry

/Annette

Skriv et svar

