Inspiration – J. Crew’s Creative Director

Skriv en kommentar

11. august 2013 af Vejen til Birkin

For et par uger siden da jeg sad og læste Financial Time’s udemærkede lørdags tillæg “How to spend it” var der en artikel om J. Crew og ikke mindst et billede af deres Creative Director Jenna Lyons. Jeg ved selvfølgelig billedet var total stylet, men jeg blev nu alligevel lidt nysgerrig efter at finde flere billeder af hende. Hvad jeg fandt på nettet om hende, det kan jeg virkelig godt lide, en klassisk stil med et twist.

Forside billedet fra “How to Spend it”

HowToSpendIt

Andre billeder

HowToSpendIt2

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

