1000 kr. For Nylon…

Skriv en kommentar

13. august 2013 af Vejen til Birkin

Jeg tror ikke det er nogen hemmelighed, at jeg godt kan lide Baum und Pferdgarten, det vidner mit klædeskab vist meget godt om. Da jeg var på modemessen i februar og så efterårets varer, faldt jeg da også fuldstænig for en bluse, jeg har drømt om lige siden.

Nu er den så endelig tilgængelig på hjemmesiden og selvom jeg pt ikke kan passe den, havde jeg besluttet mig – den skulle jeg eje, men så var det at jeg blev skuffet….

Det er en sweater, og så er den lavet af nylon…. Jeg kunne da ikke drømme at købe en bluse til 1000 kr, der er lavet af kunststoffer jeg ikke kan ånde i… Øv øv Baum und Pferdgarten…

BAUM_BLUSE

/Annette

Skriv et svar

