Vanessa Bruno kjole

Skriv en kommentar

15. august 2013 af Vejen til Birkin

I lørdags var jeg på en dejlig afslappende strøgtur med en veninde. Ved et tilfælde (ok en bænk og en Sommerbird is’s skyld) så jeg, at der var åbnet en Vanessa Bruno butik i Pistolstræde.

Her så jeg den mest fantastiske kjole, som er så meget mig og i det lækreste materiale. Desværre bestemt ikke en kjole der er gravid venlig og da jeg ikke kender Vanessa Bruno særligt godt sådan rent størrelsesmæssigt og fits turde jeg simpelen ikke købe den.. Men nej, jeg vil drømme om den og håber jeg har tabt mig bare lidt til januar udsalget….

Vanessa Bruni kjole

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

