Dagens Outfit – 40 Søndagshygge med gode venner

Skriv en kommentar

21. august 2013 af Vejen til Birkin

I søndags var jeg til et super hyggeligt arrangement, hos én af mine gamle gymnasium veninder. Vi er en klikke på 5 piger/damer der stadigvæk ses, selvom det i år er 20 år siden, vi fik vores huer på. I søndags havde vi så børn og mænd med, hvilke ikke sker så tit. Jeg havde taget min nye sweater dress på, og da jeg regnede med at det blev et siddende arrangement, havde jeg for en gang skyld tage hæle på. Det gør nu bare noget ved outfittet og ikke mindst selvtilliden.

Dagens40_1

dagens40_2

Kjole: Vila, Sko: Sofie Snorr

Jeg skulle i øvrigt have dessert med, og min fantasti strakte sig kun til en citronmåne, men sikke én. Jeg har nu bagt den et par gange – den er fra Sif Orellana’s kogebog”Greven kammerjunken og den dragende citronmåne” og den kan virkelig anbefales. Min version så således ud:

IMG_1729

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

