Dagens outfit mini – 41 Kun én tasker

Skriv en kommentar

25. august 2013 af Vejen til Birkin

I betragtning af hvor glad jeg er for tasker, så er det da egentlig ret sjældent jeg har en taske med på mine outfits billeder. Dette skyldtes jeg oftes tager/får taget billederne indendørs, inden jeg tager afsted om morgen.

IMG_1717

Lige pt. bruger jeg denne taske fra Barbara Bui. Jeg prøver at skifte sådan hver 2.-3. uge. Jeg er vildt med den sarte farve, som er næsten lyserød. Jeg har købt den på Trendsales og ved derfor at den var lidt brugt. Men jeg synes nu ellers at den er blevet ret slidt at se på relativt hurtigt. Havde nu højere forventninger til Barbara Bui.

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

