Shopping – Efteråret 2013 vol. 2

3

27. august 2013 af Vejen til Birkin

Så fik Rützou flere varer på deres website, og der er nu mange smukke ting. Jeg har derfor valgt kun at kigge på Rützou i dette indlæg.

Jeg synes noget af det Rützou er bedst til er kjole, og denne røde sag er ingen undtagelse. Jeg har prøvet at vise hvordan jeg ville style den, hvis den hang hjemme i mit skab.

rutzou aw13_1

Kjole: Rützou, Støvletter: Mango, Bælte: Mango, Shopper: & Other Stories

Det næste jeg er faldet for er denne blå skjorte eller bluse om man vil, der faktisk allerede hænger hjemme i skabet. Jeg kan heldigvis allerede nu bruge den, og så bliver den fantastisk senere hen med en pencil skirt, eller et par fede par bukser. Skjorten findes også i en smuk pudderfarvet udgave, men for det første er den i et materiale hvor Rayon og silke blandes, den blå skjorte er 100% silke, derefter er den dyrere og sidst men ikke mindst er den udsolgt i min størrelse på nettet J

rutzou aw13_2

Bluse: Rützou

Outfit til venstre: Halskæde: Zara, : Nederdel: Lovechild -1979, (Jeg er normalt ikke til lædertøj, men der er et eller andet over denne nederdel, der gør at jeg vil overveje den.) Sko: J.Crew, (nå man nu ikke har råd til Chanel)

Outfit til højre: Bukser: Zara,  (Bukserne er ternede, men det kommer sig desværre ikke helt til sin ret på dette billede.) Loafers: J. Crew, Bælte: J. Crew (Og så glæder jeg mig til at se om skjorten er ligeså flot med et bælte som jeg forestiller mig.)

/Annette

Follow me on Bloglovin’

3 thoughts on “Shopping – Efteråret 2013 vol. 2

  1. Rikke siger:

    Åhnej – den bordeaux kjole er jo helt fantastisk.

  2. Trine Lykke siger:

    Fine sager du har fundet frem. Jeg drømmer også om toppen fra rützou med de fine flæser. Desuden synes jeg shopperen fra & other stories er et ret godt bud på en tidsløs taske med stil og god plads…

Skriv et svar

