Baby shopping – Pusletaske

3

31. august 2013 af Vejen til Birkin

Eftersom shoppe drømmende fortsat er der, men ikke rigtigt bliver realiseret, har jeg valgt at udarbejde et indlæg om én ting jeg pt. eftersøger nemlig en pusletaske.

Jeg er bestemt ikke den store tilhænger af pusletasker. Med Trolden ejede jeg ikke én og det gik fint uden. Jeg overvejer dog lidt denne gang at anskaffe mig én, da jeg kan se lidt af det smarte i ideen, og tror måske også jeg får hænderne lidt mere fyldte denne gang, da jeg nogle gange vil have 2 unger jeg skal passe på.

Ulempen er at det er meget svært at finde én taske jeg kan lide. Hvorfor er det ofte at når det handler om børn, så skal vi lige have lidt blomster på? Jeg ved at mønstre kamoflere eventuelle pletter, men så er det heller ikke værre. Jeg synes også det skal være en taske som manden kan bruge uden at være total flov over at gå med den.

pusletaske

1. Klassikeren fra Marc by Marc Jacobs, 2. En lidt mere maskulin taske fra Storksak , 3. Robert Cavalli har også én, 4. Fendi – det er jo altid en klassisker, 5. Og selvfølgelig Gucci, 6. Min favorit er faktisk denne fra Armani

/Annette

Follow me on Bloglovin’

3 thoughts on “Baby shopping – Pusletaske

  1. Trine Lykke siger:

    Vi brugte en rejsetaske fra Lommé som er virkelig fin og ikke mindst brugbar efter også. Desuden kunne min man bære den uden af føle sig kastreret… Nu hvor den store er holdt op med at bruge ble bruger vi en fjällräven mini til den lille hvis fx skal handle. Der er lige plads til bleer, ekstearøj, vådservietter og evt. Lidt baby-mad… Kan varmt anbefales!

    • Tak for godt input. Jeg har faktisk købt mig én pusletaske, men det med den lille rygsæk, til de kortere ture når Fidusen bliver ældre er helt sikkert noget jeg vil huske på 🙂

      Hilsen
      Annette

      • Trine Lykke siger:

        Det fungere rigtig godt. Nu er det jo forskelligt hvilket udtryk man ønsker, og fjällrävens kan godt blive lidt spelt-agtige, men de er bare super praktiske fordi de kan lynes helt op i begge sider så man har overblik over hele tasken. Jeg håber du bliver glad for den du har købt 🙂

Skriv et svar

