Livets små hyggelige ting‏

Skriv en kommentar

13. september 2013 af Vejen til Birkin

Jeg er en total nørd på mit arbejde. Jeg er en analytiker, som nyder bare at omdanne store mængder tal til brugbar viden. Jeg bruger 90-95% af min dag i SAS (et statistik program) eller i Excel, og jeg nyder det i fulde drag.

Forleden var der en lille happening på mit arbejde, hvor det blev fejret at der var 4 måneder til jul. I den anledning var der blevet lavet en pakkekalender, hvor vi alle måtte trække en gave, og min var den mest fantastiske lyserøde lommeregner… Den kan ikke så meget som mine fancy It systemer, men wow den er lækker DSC_0008

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

