Shopping – Lyseblå nederdel

Skriv en kommentar

19. september 2013 af Vejen til Birkin

Efter jeg lavede indlægget om stylisten Elisa Nalin har jeg haft lidt svært ved at glemme et af hendes outfit, hvor hun bærer en lyseblå nederdel og gul jakke.

Det er ikke fordi jeg søger helt vildt efter de 2 stykker tøj, men hvis jeg falder over noget, er det da værd at notere sig. Som denne smukke lyseblå nederdel fra Chloé – så det bliver vist bare med ønskelisten.

Chloe lyseblå nederdel

Jeg har set nederdelen her

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

