Total forkælelse

Skriv en kommentar

26. september 2013 af Vejen til Birkin

Nogen gange er det de der små ting, der bare betyder alverdens. Som da jeg i går fik en ” Kropsbehandling for gravide”. Ja, som navnet lyder var det en fantastisk massage, specielt afstemt til gravide.

Jeg fik behandlingen hos Casiopaia, der ligger på Østerbro. Da jeg kom bad Sandra mig om at tage tøjet af og ligge/sætte mig i en opvarmet behandler briks. Wow, bare at sidder der var det rene vidundere. Stille og roligt musik, varme i ryggen og så bare total afslapning. Der kom én kunde ind i butikken, så jeg fik lige lov til at sidde lidt ekstra, hvilke bestemt ikke gjorde noget.

Så startede selve massagen, meget klassisk med massage af fødder og ben, om på siden og så nedre ryg. Så kom det sjove.. om på ryggen igen, og så fik jeg hvad der lignet en gang øllebrød på maven. Jeg fik en lang historie om hvad det var, men har lykkeligt glemt det, andet end at det var god fugt til maven. Jeg tænkte nu kun på øllebrød og smågrinte lidt for mig selv. Mens denne “grød” virkede fik jeg hovedbundsmassage.

1½ time i himlen, wow det var lækkert og kan klart anbefales.

/Annette

Ps. Dette indlæg virker måske meget som reklame, det er det ikke – det er 100% min egen beskrivelse og Casiopaia ved intet om dette indlæg.


Skriv et svar

