Dagens outfit – 50 Blå skjorte fra Rützou

Skriv en kommentar

28. september 2013 af Vejen til Birkin

Som jeg tidligere har skrevet i mit Shoppe indlæg med Rützou tøj, så har jeg købt den, efter sigende meget populære, blå silke skjorte.

Jeg glæder mig til at kunne style den på den helt rigtige måde, men indtil da synes jeg nu også det går an med et par ventebukser.

Dagens50_1

Skjorte: Rützou, Bukser: Ventebukser fra USA, Støvler: FreeLance, Kæde. Ukendt

Dagens50_2

/Annette

ps. tak til Trolden der har været fotografen på billedet hvor jeg sidder ned – det er da meget godt klaret af én 3-årig…

Skriv et svar

