Shopping – Chloé nederdel

Skriv en kommentar

7. oktober 2013 af Vejen til Birkin

For mange år siden, så jeg en pencil nederdel, hvor der var en lynlås i siden og når denne blev åbne, kommer der det smukkeste stof “ud”.

Jeg har derfor et eller andet med lynlås effekten i en nederdel, og så så dette pragt eksemplar fra Chloé. Èn nederdel jeg vist også bare må drømme om, men wow jeg synes den er lækker.

Chloe nederdel med lynlås

Jeg har set nederdelen her

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

