Fødselsdag – 1 år

Skriv en kommentar

12. oktober 2013 af Vejen til Birkin

Nope, det er ikke Trolden jeg her taler om, men min fantastiske Chloé taske som jeg købte sidste efterår. Den var ikke billig, men jeg har ikke fortrudt mit køb én eneste gang siden.

Nu er det jo desværre bare sådan at jeg ikke kunne stoppe der… Forleden ankom så den pung der passer til… Da det ikke er så tit jeg andet end vindue shopper på de fancy hjemmesider, har jeg foreviget det fantastiske øjeblik det er, at åbne den lækre pakke.

IMG_1758

IMG_1761

IMG_1764

IMG_1772

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Nu er det jo ikke så tit jeg får vist min taske, da jeg ofte tager/får taget billeder inden jeg tager af sted om morgenen, men jeg har da tasken med her


Skriv et svar

