Polyester

Skriv en kommentar

22. oktober 2013 af Vejen til Birkin

Jeg har tidligere givet udtryk for hvor lidt jeg bryder mig om polyester i mit tøj, og nu tager jeg lige tråden op igen. Jeg er begyndt at se lidt på noget smart ammevenligt tøj, og er i den forbindelse stødt på et dansk brand. Og bestemt det er smart, men over halvdelen af deres styles er 100% polyester. De skriver godt nok god kvalitet… Hvad det så lige her betyder..

Hvis nu priserne var derefter kunne polyester overvejes, men en kjole koster nemt 900 kr. i den kvalitet??

Det jeg faktisk undre mig mest over lige i forbindelse med ammetøj, er om dem der står bag branded nogenside har ammet for så ved de, at man koger i forvejen og så have en kjole på man ikke kan ånde i, vist ikke lige er den rette cocktail…

Nå, men jeg fandt 2 kjoler på hjemmesiden, som ikke er i polyester og som jeg kan lide. Den ene er allerede bestilt, da jeg ved jeg skal til et arrangement meget kort tid efter fødslen, hvor maven endnu ikke er på plads.

Ammekjole1

Den anden overvejes endnu.

Ammekjole2

/Annette

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

