Shopping – Vinterstøvler fra Zalando

Skriv en kommentar

4. november 2013 af Vejen til Birkin

Som så mange andre sikkert også fik forleden, så der blandt reklamerne en reklame fra Zalando, med en rabatkupon på 15%. Dette har givet mig inspiration til at se lidt på vandre/gå venlige varme støvler her. Jeg har kun kigget på meget varme sorte støvler.

Vinterstøvler

1. Sort langskaftet støvle fra Tamaris, 2. Cubanas, 3. Adidas – ulempen ved disse er at de har en meget bred skaftvidde, og jeg har ikke så brede lægge, så jeg ved ikke helt. 4. Disse fra Keddo har den klare fordel, at de har en lille hæl på 3 cm, og mine erfaringer siger, at jeg går bedre med bare lidt hæl end helt uden.

Ulemperne ved alle 4 støvler jeg har fundet og kunne lide, og mindst have lyst til at betale (da der findes meget dyrere, men det vil jeg ikke) er at de alle er i imiteret læder. Jeg ved at dette er godt i sne- og regnvejr her i Danmark, men alligevel.

/Annette

Skriv et svar

