Forventningerne til barslen – eller mangel på samme…

Skriv en kommentar

13. november 2013 af Vejen til Birkin

Da jeg skulle på barsel med Trolden havde jeg jo læst diverse bøger og blade om denne dejlige tid hjemme, og alle disse overskuds mødre, der bare havde tid til den ene og anden hobby. Jeg indså dog hurtigt, at jeg ikke nåede noget som helst, og de små “drømme” jeg havde haft braste derfor.

Mine forventninger til denne barsel er derfor meget anderledes. De “drømme” jeg har er så overskuelige at jeg næsten kun kan opleve en succes historie J

  1. Jeg har downloadet Radio 24/7’s modeprogram “Kollektionen”, som jeg kan høre mens jeg vandre rundt.
  2. Nå, jeg nu alligevel er ude og vandre med barnevognen, så er der 2 kaffebarer jeg gerne vil prøve, den ene på Vesterbro den anden i indre by.
  3. En pakkekalender, hvor deadline er når Fidusen er mindst 2 år. (Havde lavet et en Trolden sidste år, og der var flere dage han glemte den, så det haster vist ikke)

IMG_1820

/Annette

 

Follow me on Bloglovin’

Skriv et svar

