Shopping – Ganni Holiday/Pre Spring 2013 kollektion

Skriv en kommentar

18. november 2013 af Vejen til Birkin

Ja, Ganni er nok et af de brands der får mest PR i diverse medier, men jeg vil nu alligevel give mit syn på hvad der kunne være fantastisk i min garderobe.

Ganni_prespring

  1. Klassisk sort kjole med et twist.
  2. Jeg elsker bare blomstrede nederdele.  På hjemmesiden er der nogle fantastisk styling eksempler, fx med en vamset babybluse sweater (Som jeg dog desværre ikke kan finde på hjemmesiden)
  3. En klassisk sort nededel, som har én af de klare fordele jeg nu skal benytte mig af det næste stykke tid – elastik i taljen.

/Annette

Follow me on Bloglovin’


Skriv et svar

