En uge på barsel…

Skriv en kommentar

3. december 2013 af Vejen til Birkin

Nogle gange tror jeg at babyer kan læse. I diverse baby-bøger står der nemlig at uge 5 er turbulent. Og wow det er lige præcis sådan en uge jeg oplever nu med Fidusen. Fra at have været en nem dreng, der gerne har villet sove, har jeg i denne uge kun fået ham til at sove 10 minutter ad gangen og kun på min arm. Det er derfor bergænset hvad der er sket denne uge, da det er svært med kun en arm.

Glæder mig til 6. Uge (hvis det altså er rigtigt han kan læse)

/Annette

»

Skriv et svar

