Nyt

2

8. december 2013 af Vejen til Birkin

Ok, som så mange andre hader jeg at fryse her om vinteren. Så jeg har været på jagt efter en hue der passer til mit super lækre nye tørklæde fra Acne, som min veninde Miss M anbefalede mig.

Jeg faldt derfor over en lækker cashmere hue fra Toogoodtobebasic. Desværre da jeg fik den hjem og fik den på, fik den mig til at ligne en nisse, så de røg retur. Lidt dyre lærepenge, da jeg skulle betale både fragt og retur.

Meget mærkeligt og overhovedet ikke farve koordineret er jeg endt med et pandebånd fra Ganni, men det er super lækkert blødt også i Cashmere.

ganni hårbånd

/Annette

2 thoughts on “Nyt

  1. sofiescloset siger:

    Hvor er det bare fint!! 😀

Skriv et svar

