Rejse med en baby

2

13. december 2013 af Vejen til Birkin

I starten af januar, skal vi alle 4 til min svigerindes bryllup i Zurich. Først var det kun meningen at det var Trolden og manden der skulle afsted men nu prøver vi alle 4.

Synes nu godt nok der er mange ting der skal være på plads, fx. Bare det at Fidusen skal have et pas. Heldigvis skal vi ikke tænke over mængden af bagage, da vi skal tjekke barnevognen inden og så kan vi også lige så godt tage en kuffert med.

Vi vil leje sådan en boks til barnevognen i lufthavnen, så vi er sikker på at den kommer frem hel.

Er der nogle der har gode råd til hvordan man klarer en tur med en 2 måneders gammel baby? (Ham den store er jeg ikke så nervøs for, han har prøvet det før, og en Ipad kan klare meget)

/Annette

«

2 thoughts on “Rejse med en baby

  1. engodven siger:

    Jeg vil faktisk tro at det er lettere at rejse med en lille baby på 2 mdr end et større barn. Baby EM har været over atlanten 2 gange inden hun fyldte 5 måneder og den ene gang rejste jeg helt alene med hende. Det mest besværlige var at planlægge alle hende måltider da hun (desværre) er blevet et flaskebarn. Hvis dette er tilfældet så har jeg en masse gode tips til hvordan det håndteres😀 kh EM

    • Tak, for dit svar. Jeg har heldigvis selv maden med, så det bliver ikke et problem. Jeg er mere nervøs for alle de ting vi skal have med, selvom jeg ved at Zürich sikkert har det alt sammen.

      /Annette

Skriv et svar

