Godt nytår

4

31. december 2013 af Vejen til Birkin

Jeg vil gerne her på årets sidste dag, ønske alle der læser med et rigtig godt nyt år.

Nytårs aften skal fejres hjemme. Mine svigerforældre er her stadigvæk og min svigerinde med kæreste kommer også. Vi har bestilt maden hos COFOCO og min svigermor har lovet at stå for forberedelserne. Trolden skal have sushi, det er han vild med. Aftens outfit tror jeg bliver det samme som juleaften, måske med et guldbælte i stedet. Bordet bliver også meget som julen, dog har jeg købt Nytårs servietter og lidt pynt til bordet. Det var meningen jeg ville have købt skøre hatte, men der var så mange mennesker i Bilka at jeg ikke orkede mere da jeg handlede ind i går.

2014 bliver for mit vedkommende meget utraditionelt, da jeg det meste af året kommer til at være på barsel, og dermed i en total uvant situation. Det bliver da dejligt, men også lidt skræmmende sådan at være væk fra arbejdsmarkedet i så lang tid. Jeg ved ikke hvorfor men jeg føler at denne barsel er meget længere end da jeg gik hjemme med Trolden. Måske fordi jeg denne gang rent faktisk har et job at komme tilbage til og ikke som sidst, hvor jeg mistede mit job i starten af min graviditet. For ikke at få total ammehjerne håber jeg da også at holde mig lidt i gang. Blandt andet skal jeg i et netværk i min A-kasse for kvinder på barsel. Har høje forventninger til dette, når det begynder vil jeg fortælle mere om dette.

Nå, men igen rigtig godt nytår.

/Annette

 

Follow me on Bloglovin’

4 thoughts on “Godt nytår

  1. Julia siger:

    Glædelig 2014 – jeg glæder mig til at følge med i jeres nye liv. KH J

  2. Monica siger:

    Godt nytår:-)
    Vi havde besøg af Signe og Rose, det var super hyggeligt.

Skriv et svar

