1. Januar

2

1. januar 2014 af Vejen til Birkin

Håber I havde én dejlig nytårsaften?

Jeg er faktisk ikke så meget til nytårsaften, synes ofte jeg er lidt vemodig. I går havde vi det super hyggeligt.

Noa Noa kjole med Sofie Schnoor sko - del 1

Kjole: Noa Noa, Bælte: Vintage, Sko: Sofie Schnoor

Maden var super lækker. Fidusen sad under forretten i sin baby indsats i Trip Trappen hvilke var så hyggeligt og én af de første gange. Trolden nød sin sushi og ikke mindst at lege med sin faster, som forguder ham.

På trods af den gode mad og det hyggelige selskab lå jeg i min seng kl 24.04… Natten forinden havde Fidusen været vågen 3 gange og Trolden havde kaldt kl 5, så jeg var bombet og frygtede en lignende nat, hvilke heldigvis ikke var tilfældet.

/Annette

2 thoughts on “1. Januar

  1. Hannah siger:

    Hvor ser du godt ud 😀
    Godt nytår, Annette

Skriv et svar

