Mit udsalgseventyr

3

5. januar 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har ikke kunne glemme den blå Chloé nederdel, som jeg tidligere har vist. Men fornuften (økonomien) har vundet flere gange, selvom jeg har kigget på den mange gange.

Så kom mailen fra Net-a-porter som jeg havde ventet på – udsalget var startet. Jeg gik straks ind og klikkede skønheden hjem.

Nu hænger den så på mit klædeskab, er så fin og lækker lige som jeg havde drømt om, men desværre alt for stor.

Chloé Blue Woven A-line skirt

Jeg nyder synet af den hængende der, inden den skal retur, for nej det er jeg ked af…

/Annette

Follow me on Bloglovin’

3 thoughts on “Mit udsalgseventyr

  1. Sofies Closet siger:

    Ej, hvor er den bare smuk. Sikke en skam, at du må sende den retur! Kender du ikke nogen, der kan gøre den mindre? 😀

  2. […] Jeg startede for 14 dage siden til “syning med baby”. Heldigvis skal man ikke sy til sin baby, selvom alle de andre gør. Jeg er gået i gang med en nederdel i den flotteste dueblå farve. Glæder mig til at vise jer den, når den en gang er færdig. Jeg er blevet inspireret af denne. […]

Skriv et svar

