Shopping – Ønsker fra Carven

2

1. februar 2014 af Vejen til Birkin

I dag har jeg været på shoppetur med en veninde – eller shoppe og shoppe tur blev det nu ikke til, da jeg pt. sparer på tøjbudgettet, men jeg har vel altid lov til at drømme.

Vi var blandt andet i Company’s hvor jeg faldt pladask for Carvens kollektion. Sweateren er især en stor favorit, og jeg kan se hvordan det vil match med så mange ting fra min garderobe. Den vil bestemt også passe med den nederdel som jeg har sat den sammen med her, som også er fra sæsonens kollektion.

Shopping - Ønsker fra Carven

/Annette

2 thoughts on “Shopping – Ønsker fra Carven

  1. miss m siger:

    Køb, køb den 🙂
    Den er perfekt til dig;-) Just saying:-)

Skriv et svar

