Nyt – det ultimative køb

Skriv en kommentar

21. februar 2014 af Vejen til Birkin

Ja, jeg har ikke vist så meget nyt på bloggen her den seneste tid og det er der 2 grunde til: For det første jeg er på barsel, hvor meget nyt tøj har jeg lige brug for og for det andet så sparer jeg op til det største køb jeg nok nogensiden kommer til at foretage mig. Nej, det er desværre ikke en Birkin, men det er nu værd af spare op til alligevel, for vi har købt hus.

Det er lidt mærkeligt at skulle flytte fra København og ud i en af omegns kommunerne, men jeg tror nu det bliver godt.

God weekend

/Annette

Skriv et svar

