Inspiration af egen Shoppeliste

4

27. februar 2014 af Vejen til Birkin

Da jeg i går lavede indlægget om blonde nederdelen fra Burberry, synes jeg den var flot, men bestemt også lidt speciel.

Jeg gik derfor ind på Polyvore og kiggede lidt på hvorledes jeg ville style en nederdel som denne – velvidende at nederdelen ikke kommer hjem i mit skab.

Polyvore_Burberry

Detaljer kan læses her!

Jeg er begyndt at bruge Polyvore og synes det er ret sjovt at sidde der og lave kollager. Det “ironiske” er at da jeg i morges kigger ind i mit skab, hænger der en nederdel der ligner Burberry nederdelen en del. Den er fra H&M og er selvfølgelig slet slet ikke så raffineret, men jeg gav også markant mindre for den i sin tid.

Nå, men baseret på min Polyvore kollage, kiggede jeg i mit eget skab og jeg kunne mere eller mindre genskabe de 2 looks jeg havde lavet.

Undskyld billedkvaliteten, den er ikke for god.

IMG_2540

Cardigan: Pieces, T-Shirt: Mango

IMG_2545

Bluse: D&G

/Annette

Følg min blog på Bloglovin


4 thoughts on “Inspiration af egen Shoppeliste

  1. Det var jo fantastisk at du hadde en liknende nederdel! Du kan jo sjekke ulike seconhandbutikker på nett fremover, kanskje dukker nederdelen fra burberry opp?

Skriv et svar

