Begivenhedsrig fredag

Skriv en kommentar

28. februar 2014 af Vejen til Birkin

Det har da været en begivenhedsrig fredag. Har læst at Dixie Grey desværre har valgt at stoppe. Kunne nu ellers godt lide deres 50’er looks, og så har Nordstrom lanceret Sarah Jessica Parkers skolinje.

Disse i lyseblå må meget gerne på mystiskvis stå i mit skab.

Sko1

sko2

Disse som meget ironisk hedder Carrie, synes jeg er fantastiske, men er lidt i tvivl om hvorvidt jeg kan bære sådan en ankelrem med mine korte ben… Nå det er ligegyldigt – jeg drømmer bare om dem.

God weekend.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

