Ugen der gik #1

Skriv en kommentar

5. marts 2014 af Vejen til Birkin

Ja, så kom vi helt hen til onsdag før jeg fik dette indlæg færdig, men postes det skal det altså.

Sidste uge var på mange måder meget utraditionel. For det første havde Trolden skoldkopper og var derfor hjemme fra fredag til torsdag. Det mærkelige ved skoldkopper (i hvertfald hos os) var at Trolden kun i weekenden var plaget af dem, ellers havde han den godt. Så det var lidt hårdt at have 2 børn hele dagen lang.

Det var også ugen Fidusen gik over til at være et flaskebarn, jeg kunne ikke klare mere. (Næsten 4 måneder er vel også ok) Jeg er derfor blevet ekspert i at vaske flasker og øver mig fortsat i hvorledes det hele skal foregå når vi skal på tur.

Det var også ugen, hvor jeg kunne få mine “almindelige” jeans på igen, efter graviditeten.

Jeg havde også første gang til “syning med baby”, et FOF kursus for barslende eller andre der gider grædene babyer. Jeg tror nok jeg blev stemplet som en dårlig mor, da jeg ikke har lyst til at sy til mine børn men kun til mig selv. (Jeg er den eneste ud af 9 kvinder der syr til sig selv) I den forbindelse opdagede jeg også at “Stof & Stil” har åbnet en butik på Vesterbrogade, så nu skal man ikke hele vejen til Roskilde mere – det er nu dejligt.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

Skriv et svar

