Shopping – ”Gladiator” sandaler – Opfølgning

2

6. marts 2014 af Vejen til Birkin

Jeg har ikke helt kunne glemme disse sandaler fra Zara. Jeg har kredset om dem, som katten om varm grød…

Zara sandal

Jeg har jo shoppestop, men jeg har virkelig drømt om disse sko, at jeg var villig til at prøve at fremskaffe pengene på én eller anden måde, så meget har jeg troet på dem. I dag tog jeg så til Zara, og det var rigtigt godt jeg gjorde dette.

Kvaliteten synes jeg var fin, men de var alt for brede til min fod… Dejligt så skal jeg ikke tænke mere på dem.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

2 thoughts on “Shopping – ”Gladiator” sandaler – Opfølgning

  1. De er så fine! Likner på Alaïa som er min favoritt:)

Skriv et svar

