Matching outfits

2

15. marts 2014 af Vejen til Birkin

Hvis jeg skulle købe et matchende sæt, som er den store trend denne sæson, så skulle det været et af de 2 nedenstående. Udover at de 2 dele er flotte sammen, kan jeg også sagtens se at jeg ville kunne sætte dem sammen med andre dele fra min eksisterende garderobe.

Matching outfits

Blandt forårets farver, tror jeg nok jeg er mest til mint, synes den er virkelig flot, hvorfor jeg også er så vil med denne nederdel fra Wood Wood.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

 

By malene birger skirt
$240 – bymalenebirger.com

2 thoughts on “Matching outfits

  1. Så lekre sett! Veldig bra at man kan bruke det med ting man har i garderoben også!

Skriv et svar

