Shopping – Barstole

1

21. marts 2014 af Vejen til Birkin

Nu varer det ikke længe inden vi får vores nye hus, og jeg er så småt gået i gang med at se på lidt nye møbler hertil.

I vores kommende køkken er der en ø, hvor jeg kan se mig selv stå og lave mad, mens ungerne sidder og kigger på, er med eller leger. (Ja, ok måske ikke Fidusen lige med det samme)

Jeg søger derfor efter 2 barstole. Selvom jeg synes det kan være flot, dem der kan dreje på én fod, så er det ikke så anvendeligt med børn. Derudover vil jeg også af samme årsag have et ryglæn.

Her er hvad jeg har fundet, som Manden bliver introduceret for.

Barstole

 1: Hay2: Kartell3: Hay4: Spela5: Frog6: Daylight7. Zebra8: Trinidad

Èn ting jeg bestemt har opdaget ved at søge lidt mere intenst er at jeg enten er til klare eller med pang farver.

/Annette

Følg min blog på Bloglovin

One thought on “Shopping – Barstole

  1. […] for efterhånden noget tid siden, skrev jeg et indlæg om at jeg søgte nogle barstole til vores køkkenet i vores nye hus. I skal da ikke snyde for at se hvad det endte […]

Skriv et svar

